Waar Cordaid mensen helpt, stelt Cordaid Investment Management mensen in staat hun levens radicaal te veranderen. Door in hen te investeren, worden kwetsbare landen weer weerbaar en ontstaat een gezonde financiële infrastructuur. Wij ontwikkelden de strategie, branding, UI/UX & development waarmee CIM onder Cordaid’s visuele paraplu vandaan kon stappen. Nu kan CIM de impact claimen die hun geïnvesteerde miljoenen hebben op miljoenen wereldburgers. We maakten slimme user flows waarmee elke ondernemer in een paar clicks weet of hij/zij/x in aanmerking komt voor een lening – wat CIM stapels handwerk scheelt. Met een onfeilbare backend kan CIM zich richten op de belangrijke zaken: het creëren van content die hun voortrekkersrol versterkt.
Wij ontwikkelden de strategie waarmee CIM een zelfstandig merk kon worden. In workshops definieerden we CIM’s onderscheidende vermogen, waarna we de branding ontwierpen die dat weet over te brengen. CIM’s visuele identiteit draait helemaal om impact: deze som geld heeft op deze plek deze resultaten behaald. Met de contentstrategie die we daaraan koppelden, kan CIM consequent communiceren over hoe dat is gelukt. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst.
Marina Manckhashvili, Communications at Cordaid Investment Management
Genoeg over ons, we zijn nieuwsgierig naar jou. Wil je ook voorlopen in de wereld van morgen?
Neem contact op