De genderkloof dichten met een oprecht merk

Een merk dat teruggeeft: geloofwaardigheid als kernwaarde

Wie nog denkt dat divers, vrouwelijk talent lastig te vinden is is af: Xena dicht de genderkloof in de tech-industrie en verbindt daarmee topbedrijven aan toptechneuten. Voor Xena was het hebben van een geloofwaardig merk essentieel, want de verbinding met je klanten en gebruikers hangt er vanaf. Wij ontwikkelden de strategie, branding, website, content en alle deliverables waarmee Xena talent aan bedrijven koppelt. Zo ontwikkelden we een inclusief en ambitieus merk dat eerlijk en transparant durft te zijn. Daarmee bouwen we samen aan duurzame verandering op de arbeidsmarkt. 

  • Strategie
  • Branding
  • Development
  • Content
  • Illustratie
  • Motion graphics

Resultaten

  • Xena werd in staat gesteld om meer dan 100K+ te doneren aan organisaties die meisjes technische skills – zoals coderen – leren. Xena’s eigen community groeide met honderden leden, en wist toptalent te plaatsen bij Europa’s meest toonaangevende technologiebedrijven.
  • We hebben samen de Women in Tech Awards gecreëerd om ambitieuze vrouwen in tech in Europa te kunnen eren. Daarvoor breidden we het merk Xena uit met een spannende digitale 3D-awardshow.

Aanpak

We bouwden een brug tussen corporates en getalenteerde engineers door van Xena een voor beide partijen betrouwbaar merk te maken. Ze investeren in elkaar door Xena en realiseren daardoor systeemverandering. Dit ‘bouwen’ maakten we tot de kern van de branding, terwijl alle teksten transparant en eerlijk zijn – ook als niet alle doelen behaald zijn.

“Multitude offered us modern design solutions with an eye for detail and equality during the brand and website development for Xena.”

Alisha Louwrens, marketing manager bij Xena.

Samen met

Opdrachtgever

  • Alisha Louwrens
  • Caoimhe Sweeney
  • Megan Gill

Development

  • Instance Studio

Laten we samenwerken

Genoeg over ons, we zijn nieuwsgierig naar jou. Wil je ook voorlopen in de wereld van morgen?

Neem contact op