Wie nog denkt dat divers, vrouwelijk talent lastig te vinden is is af: Xena dicht de genderkloof in de tech-industrie en verbindt daarmee topbedrijven aan toptechneuten. Voor Xena was het hebben van een geloofwaardig merk essentieel, want de verbinding met je klanten en gebruikers hangt er vanaf. Wij ontwikkelden de strategie, branding, website, content en alle deliverables waarmee Xena talent aan bedrijven koppelt. Zo ontwikkelden we een inclusief en ambitieus merk dat eerlijk en transparant durft te zijn. Daarmee bouwen we samen aan duurzame verandering op de arbeidsmarkt.
We bouwden een brug tussen corporates en getalenteerde engineers door van Xena een voor beide partijen betrouwbaar merk te maken. Ze investeren in elkaar door Xena en realiseren daardoor systeemverandering. Dit ‘bouwen’ maakten we tot de kern van de branding, terwijl alle teksten transparant en eerlijk zijn – ook als niet alle doelen behaald zijn.
Alisha Louwrens, marketing manager bij Xena.
Genoeg over ons, we zijn nieuwsgierig naar jou. Wil je ook voorlopen in de wereld van morgen?
Neem contact op